.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خريد خدمات آموزشي توهين به آموزش و پرورش است

مديركل حوزه استانداري گلستان گفت: خريد خدمات آموزشي را يك توهين به آموزش و پرورش مي‌دانم، وقتي قرار است ساختار و روش اصلاح شود بايد از اين كار جلوگيري شود.

عليرضا جمشيدي در گردهمايي معاونين آموزش و نوآوري منطقه الف كشوري در گلستان افزود: معلم بايد در تربيت معلم براي دوره‌هاي راهنمايي و دبيرستان آموزش ببيند.

وي با بيان اينكه آموزش و پرورش پشتيبان فكر و انديشه است، تصريح كرد: آموزش و پرورش بايد ضمن تربيت درست، نيروي كارآمد تحويل دانشگاه‌ها و مراكز تربيت معلم بدهد.

مدير كل حوزه استانداري گلستان همچنين گفت: تحول ساختاري و تحول روشي دو تحولي هستند كه بايد در آموزش و پرورش صورت پذيرد.

وي بر اصلاح ساختارها و روش‌ها و متون‌ها آموزشي تاكيد كرد و گفت: روش‌هاي تدريس را بايد ببينيم كه معلمان ما چقدر آموزش ديده‌اند.

رئيس سازمان آموزش و پرورش استان گلستان نيز در اين گردهمايي گفت: در جامعه بايد توليد فكر صورت بگيرد كه يك فكر درست مي‌تواند دنيا را و جامعه را متحول سازد و فكر نادرست جامعه‌اي را به ويراني مي‌كشاند.

عيسي پايين‌محلي افزود: تحول درست مي‌تواند اتفاق بيفتد بشرط اينكه آموزش صحيح صورت پذيرد.

وي تصريح كرد: در حوزه آموزش و پرورش تلاش شد كارهامان به روز و سطح آموزش ارتقا يابد.

رئيس سازمان آموزش و پرورش استان گلستان گفت: اولويت كار ما نيز علاوه بر توجه به مسائل آموزشي به مسائل پرورشي و تربيتي، عفاف و حجاب بوده است كه بحمدالله توفيقاتي نيز داشته‌ايم.

پايين‌محلي گفت: از نشانه‌هاي بارز اين موفقيت‌ها كسب مقام اول تيم رباتيك و نيز كسب مدال طلاي مخترعين كشور كره جنوبي توسط دانش‌آموز دختر ما كه جايزه ويژه كره را نيز از آن خود كرد، بوده است.

وي خاطرنشان كرد: پيشرفت آموزشي و تربيتي و تحول اتفاق نمي‌افتد مگر با برنامه‌ريزي، همدلي و همگامي تمام ابواب جمعي آموزش و پرورش در استان و كشور كه اميدواريم هرچه سريع‌تر اتفاق بيفتد.

گردهمايي يك روزه معاونين آموزش و نوآوري منطقه الف كشور با حضور معاونين استان‌هاي تهران، شهرستان‌هاي تهران، گلستان، قم، مازندران و سمنان در باشگاه فرهنگيان گرگان در حال برگزاري است.

اين گردهمايي با هدف بررسي و ارائه نقطه‌نظرات استان‌هاي منطقه الف كشور براي برنامه‌ريزي كلان آموزش و پرورش برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.